ماه من
 
راز شب 14
نرم افزار - شعر - عـکس
 
 

بهت نمیگم دوست دارم ولی قسم می خورم که دوسِت دارم بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما باهات میدوم اگه بیه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون من قبل از تو میمیرم

 

http://noodix.com/wp-content/uploads/1423234320.png



نظرات شما عزیزان:

برگ زرد
ساعت23:35---27 شهريور 1391
این متن همیشه غمگینم میکنه یادم میاد یه موقع ها فقط این متن و میخوندم وگریه میکردم ولی الان به این نتیجه رسیدم دوتا چیز تو دنیا هست که باید قبول کنی نه اعتراض



یکیش مرگه یکیش جدایی!
راستی یه سوال ذاشتم البته جسارت نباشه توام دلت شکسته؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, :: 2:54 :: توسط : رضا بوالحسنی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگه من خوش امدید لطفا ایمیلتون رو توی خبرنامه وبلاگم پبت کنید تا زمانی که آپ کردم بهتون خبر بدم و خواهشا توی نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید . مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راز شب 14 و آدرس raze-shabe14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 487
بازدید کل : 57301
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 396
تعداد آنلاین : 1